filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show
Show

Sheplers - 2nd day shipping?

They still maintain that a product that takes 8 days to deliver complies with 2 day shipping--which they charge extra for--they think they get around it by claiming the weekend doesn't count. It still doesn't add up!
Company wrote 0 private or public responses to the review from Dec 10.
3.0
Details
Customer service
Delivery Service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Website
I liked
  • Variety
I didn't like
  • Customer service double talk
#1419693
Reply to reviews
Ordered the twisted X mens tooled driving moccasins..arrived in 2 days.. BEAUTIFUL! exact size! Thank you Sheplers for great service!
Service better than i expected Looks exactly like photo Perfect fit, true to size! Ordered for a christmas present... Arrived 2 days after ordering Packaged professionally with protective packaging neatly covering product inside. Delivering company handled product with...
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Dec 08.
Anonymous
Marko

This is a complaint website (pissedconsumer.com) It is not for free advertising or apple polishing. We are only interested in negative experiences and how you managed to trium...

5.0
#1418332
Reply to reviews
Show

Sheplers - These are Employees of the State of Kansas. Typical Gov, Screwups

Tried to charge me twice. UPS 2nd day is a joke. Buy elsewhere.
Company wrote 0 public responses to the review from Nov 29.
#1411126
Reply to reviews
Show

Sheplers - Terrible!!Won't. honor warranty

After about a month the heel on the boots we ordered split horizontally. We sent back for warranty and Sheplers said the boots were abused and wouldn't warranty. The boots had not been worn enough to be abused.
Company wrote 0 private or public responses to the review from Nov 23.
2.3
Details
Customer service
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Staff
Value for money
Warranty
#1406385
Reply to reviews
We ordered a hat for our son for his birthday they sent The hat to him when he got it of course it was the wrong size and the box was crushed the Hat come in the crown of the Hat was completely caved in I talk to customer service and they said they would send out a...
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Sep 05.
1.0
#1347877
Reply to reviews
Show

Sheplers - Western belt

Received quickly service good but I was a bit disappointed that it was made in China. Still nice I will wear
Company wrote 0 public responses to the review from Aug 30.
#1342874
Reply to reviews
Absolutely the worst CS I cant believe I ordered a pair of boots to receive an email that my order has been cancx because my boot no longer in stock. After talking to CS just last week and my item will ship out on the 21st.CS wants to blame it on the third party...
Read more
Company wrote 0 private or public responses to the review from Aug 13.
#1328386
Reply to reviews
Had no problems ordered 2 pairs of boots super fast shipping just as ordered
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Jul 21.
Anonymous
steven w smith

SAme here, ordered three pairs of footwear for myself, two for my wife and one for my Grandaughter. All came through fine. No problem same with shirts...... WHAT *** ME OFF IS...

#1309494
Reply to reviews
Show

Sheplers - Can’t trust their website

Sheplers - Can’t trust their website
Ordered using the images on the website and the info inside my last set of this exact boot. Went with Sheplers solely on the fact that their website showed the boot I wanted.
Company wrote 0 private or public responses to the review from Jul 13.
#1302917
Reply to reviews

Contact Sheplers

Mailing Address:
6501 West Kellogg
Wichita, Kansas 67209
United States
Phone:
(888) 835-4004
More

Sheplers Products and Services

I ordered boots for my daughter to wear to a Kenny concert. I received a message after i had ordered and paid that they were on back-order for 2 months (which was after the concert)...so i contacted them and canceled the order. They miraculously were sent out that same...
Read more
Company wrote 0 private or public responses to the review from Jul 03.
h.kitchener
h.kitchener

It appears you paid via a debit card or direct from your bank account. Not a wise idea when ordering online as paying with a credit card gives you better protection---you stil...

1.0
#1294491
Reply to reviews